FANDOM

Szablon:Youtuber (nowe)Planszą Po Kostkach - kanał YouTube poświęcony grom planszowym. Prowadzony jest przez Staszka i Amelię (znaną na kanale Staszka jako Szynka).

Opis kanału Edytuj

Pełne rozgrywki z gier planszowych i karcianych!

Pokazujemy, jak wygląda przykładowa rozgrywka, omawiamy najważniejsze aspekty i dzielimy się subiektywną opinią.

♦ Kim jesteśmy?
Staszek - zapalony gracz, który w planszówkach szuka przede wszystkim wyzwań. Gustuje w grach wymagających móżdżenia, obmyślania strategii, grach z pomysłem na siebie. Klimat fantasy, zbieractwo, elementy RPG ceni sobie najbardziej. Człowiek od czytania instrukcji.
Amelia - wprowadzona w świat planszówek przez Staszka, gustująca w tych lżejszych, kolorowych, ale nie pogardzi bardziej wymagającym tytułem, jeśli jest wystarczająco przystępny i wciągający.

Z racji tego, że nasze gusta mocno się różnią, ogrywamy głównie te gry, w których oboje znajdziemy coś dla siebie. Dlatego pokazujemy różnorodne tytuły - od lekkich gier euro, po cięższe strategie. Szukamy przede wszystkim gier, które sprawdzają się na 2 osoby.

Chciałbyś, abyśmy ograli Twoją grę planszową lub karcianą? Napisz do nas! ;)

Opis z Facebooka Edytuj

Pełne rozgrywki z gier planszowych i karcianych! Pokazujemy, jak wygląda przykładowa rozgrywka, omawiamy najważniejsze aspekty i dzielimy się wrażeniami.

Nasz kanał kierujemy głównie dla tych, którzy nie są weteranami gier planszowych, którzy szukają gier ciekawych i sprawdzających się przede wszystkim na 2 osoby.

Polecane kanały Edytuj

Kliknij w obrazek, by przejść do kanału!